اهداء بنات ستاردول :)

المشتركين بالمدونة ...

الاثنين، 4 يوليو 2011

حسبي الله

والله يابنات الحين الي تحب  تساعد وتعطي 
 الناس يكرهونها 
--------
بعد نهائيا مالي شغل باي بنت
بنت انباقت
بنت انحذفت
بنت ماتت 
مالي شغل باي بنت لحد يجي يكلمني
ومليوووون مرة قلت 
انا سويت سوبر لاكثر من بنت وعندي رقمهم السري
ومستحييييييييييييييل افكر ان ابوق بنت
انا الحمد لله سوبر والماسة وكل شهر امدد عضويتي 
وعندي بحسابي مايقل عن 800 ستادولز 
يعني ماني محتاجة اني ابوق بنات
حسبي الله علي كل بنت ضالمتني وضلمتني


ومني ورايح لحد يجي يكلمني يقولي سويني سوبر او ساعديني


انا خلاص ماساعد احد بعد

هناك 3 تعليقات:

  1. أى حدا يطلب منك سوبر لا تردى حبيبتى
    أنا بعرفك كتييير وبعرف أنك بنت محترمة وطيبة جداً جداً
    ♥ ربنا يخليكى ♥

    وبرجع واقولك تانى لو حد طلب سوبر او هدية مترديش عليهم

    ردحذف
  2. اي والله صح كلامج
    المشكلة في بنات يكسرون خاطري واسويهم سوبر
    والله انا احب اساعد الكل واما ارد احد نهائيا
    بس وايد بنات استغلو طيبتي

    ردحذف
  3. ايوة بعرف والله حبيبتى انتى بنت طيبة جدااااااا
    بس لا تخلى أى بنت تستغلك وإذا اى بنت طلبت سوبر لا تسويها

    انا cute_baby_2000 بس غيرت اسمى على بلوجر
    المهم
    اهم شى حبيبتى لا تسوى البنات سوبر لأنهم بيتعودوا وحيستغلوا طيبتك كتييير

    لهيـك نصيحىة منى
    لا تخلى البنات يستغلوكى أبداااا

    ردحذف

لاتنسون تعليقاتكم .. ضعي بصمتك في التعليقات